

Informacje o dostawie
Sprzedaż i dostawa towarów za pośrednictwem strony internetowej www.hillvitalshop.pl odbywa się zazwyczaj wyłącznie na terenie Polski. Jeśli są Państwo zainteresowani dostawą towaru poza granice Polski, prosimy o kontakt ze sprzedawcą.
Sprzedawca zapewnia dostawę towaru w sposób określony w trakcie składania zamówienia: na terenie Polski – dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej Packeta oraz firmy kurierskiej Packeta Home.
Miasto odbioru ustalane jest na podstawie zamówienia. Dodanie towaru do określonego miejsca uważa się za wyznaczone miejsce dostawy.
Towar jest odpowiednio zapakowany i zabezpieczony. Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia integralności przesyłki przy odbiorze towaru. W przypadku stwierdzenia przez kupującego uszkodzenia przesyłki, obowiązany jest zawiadomić o tym sprzedawcę niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od dnia wydania przesyłki. Kupujący zobowiązany jest do spisania uszkodzenia przesyłki przy odbiorze przesyłki przez kuriera. W przypadku braku tego postanowienia żadne roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki nie będą później przyjmowane.
W przypadku, gdy towar jest dostarczany przez przewoźnika (kuriera), towar jest w pełni ubezpieczony.
Wraz z towarem sprzedawca dostarcza kupującemu fakturę (dokument podatkowy) – służy ona jako dowód dostawy, instrukcję użytkowania oraz kartę gwarancyjną (jeśli rodzaj towaru tego wymaga).
Sprzedawca jest odpowiedzialny za towar do momentu jego otrzymania przez kupującego. Towar uważa się za otrzymany przez kupującego wraz z pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie zamówionego towaru do kupującego spowodowane przez przewoźnika. Przewoźnik ponosi pełną odpowiedzialność za uszkodzenia przesyłki spowodowane przez przewoźnika, u którego towar jest zawsze ubezpieczony. Takie przypadki są rozstrzygane przez sprzedawcę poprzez dostarczenie kupującemu nowego towaru niezależnie od uregulowania szkody powstałej u przewoźnika.
Sprzedawca decyduje o przewoźniku, który zapewni dostawę towaru. Cena wysyłki podana jest osobno na dowodzie zakupu i stanowi część całkowitej wartości dostarczonego towaru.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru Kupującemu z winy producenta lub dystrybutora z powodu jakiegokolwiek ograniczenia, nieważności praw do dystrybucji lub innych nieprzewidywalnych przeszkód. W takim przypadku kupujący ma prawo do pełnego zwrotu pieniędzy.
Towar pakowany jest w kartony, w przypadku opakowań foliowych. Tak zapakowana paczka dotrze w ciągu 2-4 dni od wysyłki (jeśli nie wystąpią żadne komplikacje podczas transportu)
Sprzedawca zobowiązuje się do poinformowania kupującego o kosztach dostawy towarów ponadgabarytowych, kruchych lub ciężkich podczas potwierdzania zamówienia.
Opłaty za dostawę są następujące:
- InPost, Poczta Polska - przy nadawaniu paczki na terenie Polski jest to 26 zł z VAT. Przy zamówieniach powyżej 200 zł z podatkiem VAT opłata za przesyłkę wynosi 0 zł.
Opłaty te zostaną dodane automatycznie po potwierdzeniu zamówienia i będą wyraźnie widoczne dla kupującego na liście/przeglądzie zamówień przed wysyłką.
Jeśli towar nie został dostarczony przez kuriera w uzgodnionym terminie (zwykle w ciągu 2-4 dni od wysyłki). Jeśli kupujący nie posiada informacji o statusie dostawy towaru, może skontaktować się z naszym biurem w celu uzyskania wymaganych informacji.
Usługa transportowa InPost, podobnie jak inne usługi transportowe, posiada czas dostawy dla przesyłek standardowych – usługa trwa od 8:00 do 18:00 w dniu dostawy. Jeśli chcesz, aby towar został dostarczony do godziny 10:30 lub 12:00 w dniu dostawy, musisz nas o tym powiadomić i możesz zapłacić za dodatkową usługę dostawy do godziny 10:30 lub 12:00. Nie gwarantujemy uzgodnionych terminów, które klient ustali z kierowcą, który posiada jego przesyłkę, może się zdarzyć, że nawet po uzgodnieniu z kierowcą, z różnych przyczyn, Twoja przesyłka nie zostanie dostarczona w umówionym terminie i zostanie dostarczona w terminie, tj. do godziny 18:00.
Dostawa kurierem - Wygodne rozwiązanie dla osób, które chcą otrzymać swoje zamówienie bezpośrednio pod wskazany adres. Możesz zamówić dostawę do domu lub do pracy. Nie zapomnij sprawdzić w obecności kuriera, czy zamówienie jest kompletne i dostarczone w stanie nieuszkodzonym.
Paczkomaty InPost - Dostawa do punktu odbioru.
Metody płatności:
- płatność kartą płatniczą online,
- Przelew bankowy.
- na dobierku
Płatność kartą online: Jeśli klient wybierze metodę płatności kartą online, po zrealizowaniu zamówienia postępuje zgodnie z instrukcjami dotyczącymi płatności. Klient zostanie przekierowany do Gopay. Wybierając tę opcję, Klient wyraża zgodę na przekazanie danych osobowych niezbędnych do dokonania płatności. Niezwłocznie po otrzymaniu płatności na konto HillVital, s.r.o. dostarczymy Ci towar zgodnie z określonymi warunkami dostawy.
Prosimy kupujących o zapłacenie prawidłowych cen i użycie właściwego symbolu zmiennej.
- Wszystkie płatności muszą być dokonywane w złotych polskich.
- Faktura jest dostarczana przez sprzedawcę wraz z towarem.