Ogólne warunki handlowe

Ogólne warunki handlowe - obowiązujące od 01.01.2017

 

Wszelkie stosunki umowne między sprzedającym a kupującym są zawierane zgodnie z porządkiem prawnym Republiki Słowackiej.

W przypadku, gdy konsument jest stroną w umowie, stosunki prawne nie regulowane warunkami handlu reguluje ustawa nr. 40/1964 Z.z. Kodeks cywilny, z późniejszymi zmianami, ustawa nr. 250/2007 Z.z. Ustawa o ochronie konsumentów, z późniejszymi zmianami i ustawą nr. 108/2000 Z.z. w sprawie ochrony konsumenta w przypadku sprzedaży obwoźnej i sprzedaży wysyłkowej, wraz z późniejszymi zmianami, oraz ustawą nr. 102/2014 Z.z. w sprawie ochrony konsumenta w zakresie sprzedaży towarów lub świadczenia usług na podstawie umowy zawieranej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem sprzedawcy oraz w sprawie zmiany niektórych ustaw.

W przypadku, gdy wykonawcą jest przedsiębiorca, stosunki prawne regulowane warunkami prowadzenia działalności reguluje ustawa nr. 513/1991 Z.z. Kodeks handlowy, z późniejszymi zmianami.

 

Niniejsze Ogólne Warunki określają prawa i obowiązki stron wynikające z Umowy Sprzedaży zawartej pomiędzy Sprzedawcą, HillVital, s.r.o., Dlhé Hony 5031/6, 058 01 Poprad, REGON: 50739972, zarejestrowanym w Rejestrze Handlowym Sądu Rejonowego w Preszowie, 34246/P, sekcja: Sro., VAT-UE: SK2120464874, VAT (zwany dalej "Sprzedawcą") oraz Kupujący, której przedmiotem jest kupno i sprzedaż towarów na stronie internetowej Sprzedawcy.

Operatorem sklepu internetowego i jednocześnie sprzedawcą jest firma:

 

HillVital, s.r.o.
Dlhé Hony 5031/6
058 01 Poprad
Słowacja
REGON: 50739972
NIP: 2120464874
VAT-UE: SK2120464874

 

Firma jest zarejestrowana w Rejestrze Handlowym Sądu Rejonowego w Preszowie, Wstaw č. 34246/P, sekcja: Sro.

 

Organ nadzorczy: Inspektorat SOI dla regionu Prešov
Obrancov mieru 6, 080 01 Presov 1
Departament Nadzoru i Departament Prawny
tel. no. 051/7721 597 faks. no. 051/7721 596
www.soi.sk

  

  • Kupującym jest każda osoba fizyczna lub prawna, która kontaktuje się ze sprzedawcą z zamiarem zakupu towarów oferowanych przez sprzedającego lub towarów, których sprzedawca nie jest uwzględnia w ofercie.
  • Korzystając ze strony internetowej sklepu internetowego i wypełniając formularz zamówienia, kupujący wyraża zgodę na niniejsze Warunki i oświadcza, że dokładnie się z nimi zapoznał. Odnotowuje również przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z rozporządzeniem (UE) 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych i swobodnego przepływu tych danych oraz zgodnie z przepisami ustawy 18/2018  z dnia 29 listopada 2017 r. o ochronie danych osobowych oraz o zmianie i uzupełnieniu niektórych ustaw.
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do jednostronnej modyfikacji niniejszych Warunków bez uprzedniego powiadomienia kupującego. Wszelkie wprowadzone zmiany będą zgodne z prawem Republiki Słowackiej.
  • Aktualne Warunki świadczenia usług zostaną opublikowane na stronie internetowej Sprzedawcy.

 

ZAMAWIANIE TOWARU

 

  • Towary mogą być zamawiane przez kupującego w następujący sposób:

           - za pośrednictwem stron internetowych,

           - przez e-mail lub telefon, kontakty są wymienione w sekcji Kontakt na stronie internetowej.

  • Wysyłając zamówienie, kupujący zobowiązuje się odebrać zamówiony towar i zapłacić uzgodnioną jego cenę (co również potwierdza się przed wysłaniem zamówienia). Kupujący bierze do wiadomości, że wysłanie zamówienia do sprzedawcy kwalifikuje się jako oferta do zawarcia umowy kupna, a poniższe warunki stanowią wiążącą część umowy kupna.
  • Otrzymane zamówienie zostanie potwierdzone przez sprzedawcę w ciągu 24 godzin e-mailem lub telefonicznie, a jednocześnie powiadomi kupującego o dostępności i dacie dostawy. Potwierdzając zamówienie, sprzedawca akceptuje propozycję kupującego, aby zawrzeć umowę zakupu. Wszystkie potwierdzone zamówienia są wiążące dla obu stron.
  • Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia nabywcy poprawnych towarów i ilości towarów po uzgodnionej cenie.
  • Kupujący może anulować zamówienie złożone za pośrednictwem strony internetowej najpóźniej do momentu zamówienia "ZAREJESTROWANEGO". Status przetwarzania można sprawdzić w dowolnym momencie przez kupującego w sekcji "Moje konto" i "Twoje dane / zamówienia". Kupujący może anulować zamówienie przez telefon lub e-mail. W przypadku pisemnego zamówienia, kupujący może je anulować najpóźniej na telefoniczne potwierdzenie otrzymania zamówienia. Po sprawdzeniu, że zamówienie zostało anulowane, sprzedający potwierdzi anulowanie przez sprzedającego przez e-mail lub telefonicznie. Jeśli kwota zamówionego towaru została już zapłacona, sprzedawca prześle pieniądze z powrotem na rachunek bankowy kupującego w ciągu 14 dni roboczych.
  • Sprzedający ma prawo do anulowania zamówienia, jeżeli nie jest możliwe zabezpieczenie zamówionego towaru lub zabezpieczenie go za uzgodnioną cenę. W takim przypadku kupującemu zwróci pełną kwotę w ciągu 14 dni roboczych lub zaoferuje towar zastępczy lub inne rozwiązania, jeśli kupujący wyrazi na to zgodę.
  • Jeśli obecne zamówienie zostanie dopełnione, kupujący może poprosić sprzedawcę o dodanie go pocztą elektroniczną lub telefonicznie, podając kod zamówienia towarów i liczbę sztuk towarów. Sprzedawca dodaje zamówienie na towar, system automatycznie przesyła zmianę informacji o zamówieniu po zmianie, z komentarzem od sprzedawcy (w zależności od formy płatności za towar, faktury opłaconej z góry, podsumowania zamówienia).
  • Wyjaśnienie statusu zamówienia ("Ustawienia konta" i "Twoje dane / zamówienie")

          NIEZREALIZOWANE .- przyjęte zamówienie,
          REALIZUJE SIĘ - przetwarzanie zamówienia jest w toku,
          ZREALIZOWANE - zamówienie wysyłane do klienta,
          ANULOWANE - anulowane zamówienie.

 

CENA ZA TOWAR

  • Ceny podane na stronie internetowej obowiązują przy zakupie produktów za pośrednictwem sklepu internetowego.
  • Sprzedawca - HillVital, s.r.o. jest płatnikiem podatku VAT.
  • Ceny podane na stronie internetowej podane są w złotych.
  • Wszystkie rabaty i produkty promocyjne są obliczane na podstawie cen na stronie internetowej, od "stałej ceny". Produkt podstawowy spełnia wszystkie wymogi "produktu kapitałowego", tj. pierwotna cena "aktualna cena" produktu, cena akcji.
  • Do ceny towaru będzie doliczona cena za dostawę towaru zgodnie z metodą i miejscem dostawy.
  • Opłaty za pakowanie towaru lub inne opłaty nie są naliczane.

 

PŁATNOŚĆ ZA TOWAR

  • Klient ma do dyspozycji następujące opcje płatności:
    • płatnośc przy odbiorze
    • online płatność kartą

 

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online „Płatności Shoper” jest Blue Media S.A

Dostawcą usług płatności online jest Blue Media S.A.

Dostępne karty płatnicze:

- Viza
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro

W przypadku zamówienia telefonicznego opcja płatności jest realizowana tylko za pomocą gotówki przy odbiorze.

Płatność przy odbiorze: jeśli klient zamówi płatność przy odbiorze,  płaci za otrzymany towar bezpośrednio kurierowi lub w najbliższym urzędzie pocztowym.

Online płatność kartą: jeśli klient wybierze metodę płatności online za pomocą karty, po wypełnieniu zamówienia wykona instrukcje dotyczące płatności. Klient zostanie przekierowany do Gopay. Wybierając tę opcję, klient wyraża zgodę na przesłanie danych osobowych wymaganych do zapłaty. Natychmiast po otrzymaniu płatności na rachunek grupy BizPartner, s.r.o. Dostarczamy towar zgodnie z niniejszymi warunkami dostawy.

Prosimy kupujących o zapłacenie dokładnej ceny i użycie odpowiedniego symbolu SWIFT

  • Wszystkie płatności muszą być dokonywane w ZŁ, EURO.
  • Faktura jest dostarczana razem z towarem.

 

WARUNKI DOSTAWY

  • Kupujący przyjmuje do wiadomości, że oferta towarów na stronie internetowej nie odzwierciedla aktualnego stanu magazynowego, ale asortyment, który oferujemy kupującemu za pośrednictwem tej strony.
  • Czas dostawy towarów w ofercie jest następujący:
    • jeżeli towary znajdują się w magazynie sprzedawcy, są wysyłane w ciągu 24-48 godzin od otrzymania zamówienia,
    • jeżeli towary są NA ZAMÓWIENIE, kupujący zostanie poinformowany o dokładnej dacie dostawy w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania zamówienia.
  • Dostawy kurierem - poczta realizowane są w ciągu 48 godzin od wysłania towaru. Doręczanie odbywa się w dni robocze.
  • Termin dostawy i data dostawy zostaną przesłane przez sprzedającego do kupującego po potwierdzeniu zamówienia przez e-mail lub telefonicznie, jeśli nie zostaną dostarczone bezpośrednio z produktem na stronie. Jeśli kupujący nie zgadza się na wydłużony czas dostawy, może anulować zamówienie zgodnie z niniejszymi Warunkami.
  • W przypadku płatności przelewem,  płatność kartą kredytową to towar będzie wysyłany do kupującego po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym sprzedającego

 

DOSTAWA TOWARU

  • Sprzedaż i dostawa towarów za pośrednictwem stron internetowych odbywa się zwykle tylko w Republice Słowackiej,  Republice Czeskiej i Polsce. Jeśli jesteś zainteresowany dostarczaniem towarów poza te kraje, powinieneś skontaktować się ze sprzedawcą.
  • Sprzedawca zabezpiecza dostawę towarów w sposób określony w zamówieniu:
    • Poczta
  • Miejsce odbioru określa się na podstawie zamówienia kupującego. Za dostawę uważa się dostarczenie do wyznaczonego miejsca.
  • Płacąc kartą kredytową, termin dostawy towarów jest obliczany od momentu zaksięgowania płatności na koncie sprzedającego.
  • Towary są odpowiednio zapakowane i zabezpieczone. Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki przy odbiorze towaru. Jeżeli kupujący stwierdzi uszkodzenie przesyłki, jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym fakcie sprzedawcę, jednak nie później niż w ciągu 24 godzin od dnia dostarczenia przesyłki. Kupujący jest zobowiązany do spisania szkody na pokwitowaniu odbioru przesyłki kurierskiej. Bez tej notatki żadne skargi nie będą przyjmowane później.
  • W przypadku dostawy towaru przez kuriera towary są ubezpieczone w całości.
  • Wraz z towarem sprzedawca dostarczy kupującemu fakturę (dokument podatkowy) - służy jako dowód dostawy, instrukcje serwisowe i kartę gwarancyjną (jeśli jest to wymagane ze względu na rodzaj towaru).
  • Sprzedawca odpowiada za towary dopiero po przejęciu ich przez kupującego. Towary uważa się za przejęte przez kupującego od momentu potwierdzenia odbioru towaru na piśmie.
  • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnione dostarczenie zamówionego towaru do kupującego, spowodowane przez przewoźnika. Za uszkodzenie przesyłki spowodowane przez przewoźnika odpowiada sam przewoźnik, u którego jest towar ubezpieczony. Takie sprawy są rozstrzygane przez sprzedającego poprzez dostarczenie nowego towaru nabywcy, niezależnie od rozliczenia szkody poniesionej przez przewoźnika. Sprzedawca zdecyduje jak dostarczyć towar. Cena transportu jest podana oddzielnie na dowodzie zakupu i stanowi część całkowitej wartości dostarczonego towaru.
  • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru kupującemu, spowodowane przez producenta lub dystrybutora w wyniku jakichkolwiek ograniczeń, anulowania praw do dystrybucji lub innych niemożliwych do przewidzenia przeszkód. W takim przypadku kupujący ma prawo do pełnego zwrotu pieniędzy.
  • Koszt dostarczenia nadwymiarowych, delikatnych lub ciężkich towarów jest wiążący dla sprzedającego w celu powiadomienia kupującego o potwierdzeniu zamówienia.
  • Opłaty za dostawę są następujące:
    • Poczta-  na teren Polski nie wysyłamy towarów za pośrednictwem poczty.

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  • Operatorem sklepu internetowego jest HillVital s.r.o., Dlhé Hony 5031/6, 058 01 Poprad, IČO: 50739972, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Preszowie, sekcja: Sro, Insert č.: 34246/P, numer VAT: 2120464874.
  • W pełni szanujemy prywatność naszych klientów, ale potrzebujemy danych osobowych niezbędnych do tego, aby zamówienie zostało użyte do wysłania zamówionego towaru i do komunikacji z klientem. Podczas rejestracji i zakupów musisz podać następujące informacje o kupującym:
    • imię i nazwisko, dokładny adres, w tym kraj (lub adres, który należy podać na fakturze),
    • adres e-mail (służy identyfikacji kupującego w systemie i komunikacji z kupującym),
    • opcjonalnie inne adresy (jeśli kupujący chce dostarczyć przesyłkę pod inny adres niż adres rozliczeniowy),
    • opcjonalnie numer telefonu (dla szybszego kontaktu z kupującym),
    • jeśli kupujący jest firmą / przedsiębiorcą, należy również podać nazwę firmy, identyfikator i identyfikator VAT.
  • Kupujący mogą w każdej chwili zmienić swoje dane i ustawienia w wiadomości e-mail lub logując się na swoje konto na stronie internetowej.
  • Usługodawca internetowy niniejszym oświadcza, że dane osobowe jego klientów, uzyskane podczas tworzenia konta klienta, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych i swobodnego przepływu tych danych oraz zgodnie z przepisami ustawy 18/2018  z dnia 29 listopada 2017 r. o ochronie danych osobowych oraz o zmianie i uzupełnieniu niektórych ustaw. Powyższa ustawa obejmuje również obowiązek nieprzekazywania zebranych danych osobowych stronie trzeciej. Wyjątkiem jest to, że w przypadku dostawy towarów przez służbę przewozową, dostarczenie niezbędnych danych przewoźnikowi zewnętrznemu, w celu dostarczenia przesyłki. Jednak dane te są zawsze dostarczane jednorazowo dla konkretnego zamówienia.
  • Składając zamówienie, kupujący udziela sprzedającemu zgodnie z rozporządzeniem (UE) 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych i swobodnego przepływu tych danych oraz zgodnie z przepisami ustawy 18/2018  z dnia 29 listopada 2017 r. o ochronie danych osobowych oraz o zmianie i uzupełnieniu niektórych ustaw, ogólne rozporządzenie w sprawie ochrony danych osobowych wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych podanych w zamówieniu w celu zamówienia i dostarczenia towarów na okres 3 lat. Przekazywanie danych osobowych kupującym jest dobrowolne. Kupujący ma prawo wycofać swoją zgodę, pisząc na adres sprzedawcy lub e-mail w kontaktach.

 

INNE PRZEPISY

  • Sprzedawca i kupujący wyrazili zgodę na pełne uznanie elektronicznej formy komunikacji, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) i Internetu (www), jako ważnej i wiążącej dla obu stron.
  • Inne relacje nieuregulowane niniejszymi Warunkami biznesowymi są regulowane odpowiednimi przepisami Kodeksu cywilnego i handlowego.

 

POUCZENIE O PRAWACH KUPUJĄCEGO PRZY ZAKUPACH PRZEZ INTERNET

MOŻLIWOŚĆ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  • Zgodnie z klauzulą 7 1 c. 102/2014 Z.z. w sprawie ochrony konsumenta w przypadku sprzedaży bezpośredniej i wysyłkowej "door-to-door", z późniejszymi zmianami, konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni roboczych od odbioru towaru bez podawania przyczyny. Jeżeli konsument odstąpi od umowy, poniesie koszty zwrotu towarów sprzedawcy zgodnie z § 10 ust. (3), a jeśli odstąpi od umowy na odległość, to także koszt zwrotu towaru, który ze względu na swój charakter nie może zostać zwrócony pocztą.
  • Odstąpienie od umowy strony zobowiązane są do zwrotu świadczonych usług. Jeżeli konsument przejął już zamówiony towar, jest zobowiązany do zwrotu go w oryginalnym opakowaniu, pod warunkiem, że zapoznał się z charakterystyką produktu.
  • Jednocześnie konsument jest zobowiązany do podania danych kontaktowych oraz numeru rachunku, na który sprzedawca ma zapłacić kwotę zamówionego towaru, jeśli nie wyrazi zgody na osobiste pobranie pieniędzy. Sprzedawca zobowiązuje się zapłacić natychmiast zapłaconą kwotę, zwracając po zwróceniu zamówionego towaru, ale nie później niż 14 dni. Formularz wypłaty, który należy wypełnić, można znaleźć w następującej formie:

Formularz odstąpienia, który należy wypełnić, można znaleźć w poniższym ODNIESIENIU

  • Jeżeli zwrócone towary są niekompletne, uszkodzone lub w oczywisty sposób przekraczają możliwości wykrycia właściwości i funkcjonalności, sprzedawca wystąpi do kupującego z wnioskiem o pokrycie kosztów i odszkodowań za szkody wyrządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami, Konsument ponosi wyłączną odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towarów wynikających ze złego obchodzenia się z danym towarem.
  • Konsument nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszoną wartość towarów, jeżeli sprzedawca nie zastosował się do obowiązku informacyjnego dotyczącego prawa konsumenta do odstąpienia od umowy.
  • Jeżeli konsument chce zwrócić zamówiony towar, ale zostanie on uszkodzony, użyty, częściowo zużyty, w stanie, który nie odpowiada warunkowi do zwrotu, sprzedawca może odmówić wykonania świadczenia.

 

GWARANCJA ZWROTU PIENIĘDZY

  • Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu kupującemu pełnej kwoty zapłaconej za produkt, jeśli zakupiony produkt nie spełnił jego oczekiwań. Kupujący jest zobowiązany do skontaktowania się ze sprzedawcą drogą e-mailową lub do zażądania zwrotu kwoty zapłaconej w związku z niespełnieniem warunków. Kupujący jest zobowiązany do przesłania nieużywanych treści w oryginalnym opakowaniu na adres sprzedającego, wraz z uzasadnieniem zwrotu, gdzie należy wskazać rachunek bankowy, na który sprzedawca prześle pełną kwotę za zapłacone towary.
  • Sprzedawca gwarantuje pełny zwrot za towar w przypadku, gdy wniosek zostanie mu przesłany w ciągu 30 dni od otrzymania towaru.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszych ogólnych warunków. Obowiązek pisemnego powiadomienia o zmianach niniejszych warunków jest spełniony poprzez umieszczenie na stronie e-commerce Sprzedawcy.
  • Niniejsze ogólne warunki handlowe stają się skuteczne w stosunku do kupującego poprzez zawarcie umowy kupna.
  • Kupujący, wysyłając zamówienie, potwierdza, że zapoznał się i akceptuje niniejsze Ogólne Warunki.

 

PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie materiały opublikowane na stronie internetowej HillVital, s.r.o. są chronione prawem autorskim. Produkty i usługi wymienione na stronie internetowej, informacje o nich i ich reprezentacja mogą być chronione innymi prawami osób, których dotyczą.
Nazwy i etykiety produktów, usług i firm mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.
Żadna część strony internetowej firmy (w szczególności opisy i ilustracje sprzedawanych produktów, opis zakupu oraz podział kategorii i parametrów) nie mogą być kopiowane w formie elektronicznej lub mechanicznej i udostępniane publicznie bez uprzedniej pisemnej zgody właściciela praw autorskich.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl